Myymälä-markkinointi, POS materiaalit
tehostaa myyntiä
Myymälämarkkinointi alkaa silloin, kun asiakas ilmestyy ovelle. Myymälän ilme ja siisteys vaikuttavat siihen, tuleeko asiakas peremmälle. Kannattaa aina myymälän markkinointia suunnitellessa pitää mielessä, että asiakas tulee hakemaan kivijalkamyymälästä jotain sellaista, mitä verkkokauppa ei voi tarjota. Usein se jokin on kokonaisvaltainen elämys ja tuotteiden näkeminen ja tunnustelu. POS-materiaalit (Point of Sales) pitkällä kokemuksella Tarraserifiltä!
Erilaiset toimitilateippaukset muodostavat oleellisen osan asiakaskokemusta. Näiden lisäksi tarvitaan monenlaista markkinointimateriaalia, joka viimeistelee hyvän kokemuksen. Jos materiaalin avulla on onnistuttu viihdyttämään, opastamaan ja neuvomaan, asiakas palaa mielellään uudestaan ostoksille.
Myymälämarkkinointi onnistuu näillä nikseillä:
1. Myymälän julkisivu ja ikkunateippaukset tarttuvat ensimmäiseksi asiakkaan silmiin. Kannattaa huolehtia, että ne ovat siistit ja asianmukaiset.
2. Asiakas toivoo selkeää tuotteiden jaottelua, kaunista esillepanoa ja selkeää tietoa siitä, mistä löytyy mitäkin. Tämän vuoksi tarvitaan kyltit ja opasteet.
3. Visuaalisesti miellyttävät somisteet, julisteet, kyltit ja opasteet lisäävät hyvää asiakaskokemusta. Markkinoinnin suunnittelussa kannattaa siis käyttää ammattilaisia apuna.
4. Myymälämarkkinointi ei kuitenkaan onnistu ilman palveluhenkistä ja asiantuntevaa myyjää. Tämä kannattaa aina pitää mielessä!
Myymälämarkkinointi – Tarraserif tarjoaa ratkaisut kaikkiin POS-toteutuksiin
Myymälämarkkinointi on kokonaisvaltainen prosessi. Se alkaa siitä, että toimitila suunnitellaan ja toteutetaan brändin ilmeen mukaisilla tuotteilla. Tarjoammekin Tarraserifillä julkisivu- ja ikkunateippaukset, lattiateippaukset, kyltit, opasteet ja seinätarrat myymälöihin. Lisää asiasta voit lukea Toimitilateippaukset-sivultamme.
Muita tarpeellisia ja toimiviksi osoittautuneita tuotteita ovat:
Hyllypuhujat
POS-materiaalit
Hyllykorosteet
Pakkaukset
Tuotelaarit
Hyllypuhuja tuo tuotteen esiin muiden joukosta, ja siihen painetaan tavallisesti tietoa tuotteesta. Hyllypuhujia on olemassa hyvin erimallisina ja -kokoisina. POS-materiaalit (Point of Sale) ovat telineitä, bannereita ja kaikenlaisia myyntipisteissä ja kampanjoissa käytettäviä materiaaleja. Niiden avulla voi tuoda esille yksittäisen tuotteen tai tuoteryhmän. Lisäksi ne houkuttelevat ostamaan. Hyllykorosteita käytetään myös tuotteiden esille tuomiseen. Usein niiden merkitys nousee erilaisten kampanjoiden yhteydessä. Lisäksi hyllykorosteet voivat antaa markkinointi- tai tuotetietoa asiakkaalle.
Tilaa hinnasto
Yritysasiakas: tilaa tästä hinnastomme.
Yksityisasiakas: voit tilata tarrat verkkokaupastamme.